NO COMMENT

Stimati colegi ,

Desi la unii lasa de dorit stima si respectul, bineinteles acest mesaj nu se refera la cei care mai au BUNUL SIMT, ci se refera celor badarani si neciopliti. Dupa cele intamplate ieri la cursul de anatomie,incidentul cu cartile ,am impresia ca traim intr-o lume a junglei, probabil ca am uitat ca avem drepturi egale la fel si OBLIGATII. Modalitatea de actiune de ieri dargul meu spune multe despre caracterul tau,ceea ce ma face sa cred ca actionezi la fel in orice circumstanta , si sincer ma ingrijoreaza generatia in care traim PACAT!!! .Nu uitati ca sunteti medicii de maine,schimbati ceea ce se mai poate schimba ,si nu uitati mai presus de toate sa fiti OAMENI… Chiar daca pe mine nu m`ati respectat ieri … cand tipam cat puteam de tare sa nu ne imbulzim … macar daca v`ati fi gandit la colegii vostrii care au ramas fara carti , daca nu stiati sunt 3 grupe ce nu au nici macar O CARTE de embriologie…

sper totusi ca pe viitor sa va mai ganditi la ceea ce ati facut, iar de nu , nu va mai plangeti cand veti veni cu rugaminti … si cu diferite probleme ce doriti sa le rezolvati, si vom spune si noi cu zambetul pe buze , nu se poate:)

~ by crazyrockerytza on October 25, 2008.

One Response to “NO COMMENT”

  1. Chiar a fost aiurea ca vedeam o gramada de oameni care nu erau sefi de grupa da n-aveau nicio treaba sa ia cartile ca doar erau gratis.Cand s-a spus clar ca SEFII DE GRUPA sa ia pt grupa lor.Si mai si vine si o desteapta sa ma ia la intrebari de ce iau eu 5 carti(pt o grupa intreaga) si ea numai una(pentru ea)… Din cauza acestor oamenii altii au ramas fara nici macar o carte…
    eu personal cred ca am facut ce a fost bine…atata timp cat am facut exact ce mi s-a spus… dar ciudat cand spuneam “Nu luati carti.. supuneti-va autoritatii!Sa ea sefa voastra !”Si ei ziceau:”cine esti tu sa spui asta?Tu esti autoritatea?si eu ziceam ca sefa de an.. care striga din toate partile… si pe care nu o asculta nimeni…

Leave a Reply

 
